پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

راهکار‌های حل مشکلات اقتصادی در دولت دوازدهم با 10 فرمان رهبری

راهکار حل مشکلات اقتصادی در دولت دوازدهم با ۱۰فرمان رهبری


«بیکاری» معضلی است که این روزها اکثر خانواده ها را درگیر کرده است و برخی از افرادی که این روزها بیکار هستند شاغلانی هستند که طی 4سال گذشته به دلیل رکود حاکم بر بازار تولید، شغل خود را از دست داده اند و اکنون در صف کارجویان قرار دارند.  ادامه مطلب ...

اتمام حجت با گروهک های ضد انقلاب

اتمام حجت با گروهک های ضد انقلاب

امروز بیست و هفتم مرداد ماهاست و در این گزارش مهمترین وقایعی که چنین روزی در سال 1363 رخ داده را مشاهده خواهید کرد. 
ادامه مطلب ...

زمان استعفای ترامپ مشخص شد!

زمان استعفای ترامپ مشخص شد!

تونی شوارتز در صفحه خود در شبکه توییتر نوشت: ترامپ پیش از آنکه رابرت مولر وکیل آمریکایی تحقیقات خود درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را آغاز کند، استعفا خواهد کرد.

وی که یکی از نویسندگان کتاب " The art of deal " است، گفت که اگر ترامپ در سمت خود باقی بماند؛ جای تعجب است.

شوارتز از معامله ترامپ در آینده نزدیک برای مصونیت قضایی در برابر استعفا سخن گفت و نوشت: او استعفا می دهد؛ پیش از آنکه کنگره و مولر گزینه دیگری برایش نگذارند.

وی پیش بینی کرد که ترامپ در پاییز آینده یا قبل از آن استعفا دهد.

افتتاح اولین دادگاه اینترنتی در چین

افتتاح اولین دادگاه اینترنتی در چین

دادگاه اینترنتی، دعاوی در رابطه با تقلبات در تجارت آنلاین، قراردادهای آنلاین مربوط به بدهی ها و همچنین نقض حقوق مولفان در اینترنت را بررسی خواهد کرد.

جلسات دادگاه و صدور احکام به صورت آنلاین و با کمک پخش زنده اینترنتی انجام خواهد شد.

ژو کیانگ، رئیس دادگاه عالی خلق چین و جو ژوئن، دبیر کمیته حزب کمونیست چین در استان ژجیانگ در مراسم امروز افتتاح دادگاه اینترنتی شرکت داشتند.

 

افتتاح اولین دادگاه اینترنتی در چین

رشد قارچی عرضه غذاهای ارزان قیمت/ معمای کباب و جوجه کباب 4000 تومانی

رشد قارچی عرضه غذاهای ارزان قیمت/ معمای کباب و جوجه کباب 4000 تومانی


محمدحسین عزیزی در خصوص رشد قارچ‌گونه غذاهای ارزان قیمت در سطح شهر گفت: چند کارگاه و کارخانه معتبر در شهر تهران وجود دارند که تحت نظارت وزارت بهداشت و سایر ارگان‌های مربوطه اقدام به تولید غذاهای ارزان‌قیمت با بهای چهار و پنج هزار تومان می‌کنند. این در حالی است که این کارگاه‌ها کاملاً تحت نظارت‌های دولتی فعالیت کرده و کیفیت مواد غذایی مصرفی کنترل می شود.  ادامه مطلب ...

رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج‌ساله منصوب کردند.
متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: 
ادامه مطلب ...

چگونه فیسبوک را ترک کنیم؟


حقیقتا بیشتر افراد دنیا از جمله خودمان به یک اعتیاد دچار شده‌ایم که فرار از آن تقریبا غیرممکن به‌نظر می رسد. هر روز از خواب بیدار می‌شویم و قبل از هر چیز وارد دنیای ساختگی مارک زاکربرگ می‌شویم. وقتی که وارد می‌شویم، 
ادامه مطلب ...

رونمایی از شاهکار جدید جانی آیو


یکی از روزهای  بهاری اردیبهشت ماه، جاناتان آیو- که همه او را با نام جانی می‌شناسند- اولین قسمت از پروژه عظیم Apple Park- دفتر مرکزی عظیم جدید اپل در کوپرتینوی ایالت کالیفرنا-را تکمیل کرد و ساخت این مقر جدید شرکت اپل به یکی از زمان‌برترین و عظیم‌ترین آثار این طراح زُبده  تبدیل شد.  ادامه مطلب ...

آب معدنی های لاکچری که قیمتشان هوش از سرتان می برد!


پیمان فروهر در مورد علت بالا بودن قیمت‌ آب‌های بسته‌بندی شده وارداتی اظهار کرد: بالا بودن قیمت‌ آبهای بسته‌بندی وارداتی چند علت متفاوت دارد که می‌توان به تعرفه ۵۵ درصدی واردات، هزینه انبارداری، ترخیص و سایر هزینه‌های مربوط به صادرات اشاره کرد. 
ادامه مطلب ...

جهرمی: غول‌های استارت‌آپی می‌سازیم


قرار گذاشتن با محمدجواد آذری‌جهرمی طی یک هفته با رد و بدل شدن چند پیامک با وی میسر شد. ساعت 20 جمعه شب در تنها طبقه‌ای از ساختمان شرکت زیرساخت که چراغ‌های روشن آن از فاصله دور در خیابان شریعتی هم پیدا بود مقابل او نشستیم در حالی که در همان روز تعطیل جلسه مفصلی را با نمایندگان مجلس و برخی دیگر از افراد برگزار کرده بود. 
ادامه مطلب ...

زندگی مخفی میلیونرهای بیکار دنیای تکنولوژی


یکی از اصطلاحات قطب تکنولوژیک دنیا-سیلیکون ولی- عبارتی است به نام"resters and vesters" که می‌توان از آن به عنوان "مهندسان سرمایه دار بیکار" نام برد، که به متخصصان و مهندسانی اطلاق می‌شود که درآمدهای هنگفت دریافت می‌کنند و در ازای آن کار چندان بزرگی انجام نمی‌دهند و مثلا تنها منتظر می‌مانند تا  ارزش سهام آنها افزایش پیدا کند. 
ادامه مطلب ...

شگردهای پیچیده برای کلاهبرداری با چک! + فیلم

دستگیری باند بزرگ


سردار عباس علی محمدیان با تشریح نحوه فعالیت بزرگترین شبکه جعل چک کشور، گفت: شیوه فعالیت این افراد به نحوی بود که درون بانک ها و مراکز تجاری، کسانی که برگه چکی را تحویل می دادند با تردستی و به شکل ویژه ای از طریق تلفن های همراه خود از چک ها تصویر تهیه می کردند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهارداشت: پس از آن، اقدام به جعل چک کرده و آن را نقد می کردند.

بر پایه این گزارش، شیوه این سارقان به این نحو بود که با شناسایی طعمه های میلیاردی و با شکار چک های درشت بانکی، مشخصات چک ها را در چک های خام وارد کرده و سپس ازطریق شناسنامه ها و کارت ملی های سرقتی در بانک ها اقدام به افتتاح حساب کرده و بخشی از پول را در آن حساب ها واریز می کردند. همچنین با بخش دیگری از پول سرقتی اقدام به خرید طلا می کردند.

پلیس از مردم خواسته تا در صورت وجود مواردی در حساب های بانکی خود و همچنین نخواندن حساب ها، حتما طرح شکایت کنند. تحقیقات ابتدایی پلیس نشان می دهد که بیش از 1000 فقره چک توسط متهمان جعل شده و بیش از 20 میلیارد تومان نیز از حساب های مختلف سرقت شده است.

کشف اسرار مواد روانگردان داعش!


به گفته پژوهشگران، ماده روان گردانی به نام "فنیتیلین" که با نام تجاری "کپتاگون" معروف است، نوعی آمفتامین می باشد که شامل بعضی مواد شیمیایی خاص است که درمقایسه با آمفتامین، قدرت تأثیر شدیدی بر روان افراد دارد. 
ادامه مطلب ...

کشف اسرار مواد روانگردان داعش!


به گفته پژوهشگران، ماده روان گردانی به نام "فنیتیلین" که با نام تجاری "کپتاگون" معروف است، نوعی آمفتامین می باشد که شامل بعضی مواد شیمیایی خاص است که درمقایسه با آمفتامین، قدرت تأثیر شدیدی بر روان افراد دارد. 
ادامه مطلب ...

وقتی اسرائیل هم پشت ترامپ را خالی می کند

وقتی اسرائیل هم پشت ترامپ را خالی می کند

وزنامه "یدیعوت احرنوت"، چاپرژیم صهیونیستی در سرمقاله امروز خود به قلم "نداف ایال"، کارشناس امور بین المللی نوشت: ترامپ با حرف زدن درباره طرح پوچ و بی محتوای تأمین بودجه زیرساخت های رو به نابودی آمریکا، به جامعه آمریکا بقبولاند که کاری انجام داده است. 
ادامه مطلب ...

دایرکت مسیج اینستاگرام، هیجان انگیزتر می‌شود


اینستاگرام امروز بخش Direct Messages خود را ارتقا داد و کاربران از این به بعد می‌توانند با استفاده تصویر و یا فیلم اختصاصی خود، به شیوه‌ای جدید به پیغام‌های ارسال شده دوستان در این قسمت پاسخ دهند.  ادامه مطلب ...

همکاری اپل و Aetna برای گسترش خدمات پزشکی اپل واچ


هفته گذشته، اپل در جلسه‌ای با مسئولین شرکت خدمات بهداشتی آمریکایی Aetna، در مورد ارائه خدامت اپل وچ به میلیون‌ها مشتری خدمات درمانی این شرکت به بحث و گفتگو پرداختند. امروز جزئیات این ملاقات منتشر شده است.  ادامه مطلب ...

آی‌بی‌ام رکورد هوش مصنوعی را شکست


شرکت آی بی ام مدعی شد رکورد برنامه هوش مصنوعی مایکروسافت که برای شناسایی تصاویر به کار می‌رود را شکسته و از آن برای شناسایی تصاویر با دقت بیشتری استفاده کرده است.

به گزارش فارس، آی بی ام برای این کار نرم افزار خودآموز جدیدی طراحی کرده که می تواند با دقت بالایی محتوای تصاویر را شناسایی کند.

این نرم افزار برای این کار به یک سوم زمانی نیازمند است که نرم افزار مشابه مایکروسافت از آن استفاده می‌کند. آی بی ام 7.5 میلیون تصویر را به این نرم افزار داده و آن توانسته محتوای یک سوم این تصاویر یعنی 33.8 درصد از آنها را به درستی تشریح کند.

رکورد نرم افزار هوش مصنوعی مایکروسافت در زمینه شناسایی محتوای تصاویر ارسالی در اکتبر سال 2014 برابر با 29.8 درصد بوده است. سیستم آی بی ام برای شناسایی تصاویر تنها 7 ساعت وقت صرف کرده، اما مایکروسافت برای این کار 10 روز وقت صرف کرده است.

آی بی ام طراحی این نرم افزار هوش مصنوعی را گامی بسیار مهم و رو به جلو دانسته که پیشرفت های مهمی را در دنیای رایانه به همراه می آورد.

هک اطلاعات با کمک DNA


دانشمندان برای نخستین بار توانستند با قرار دادن بد افزار در دی ان ای، رایانه را هک کنند.

به گزارش مهر، دانشمندان توانسته اند برای نخستین بار یک شاخه از دی ان ای را سنتز و سپس با کمک آن  رایانه ای را هک کنند.    ادامه مطلب ...

معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی مقابل سلطه‌طلبان

مراسم تنفیذ حکم دوازدهمین دوره ریاست جمهورى اسلامی ایران

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوره دوازدهم صبح امروز (پنج‌شنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور مسئولان نظام و شخصیت‌های لشکری و کشوری و سفرای کشورهای خارجی برگزار شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی با تنفیذ رأی ملت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند. 
ادامه مطلب ...