پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

پسرش تاج سرش شد!

افسران -  آخر پسرش تاج سرش شد!


منم یه مادرم
 پسرمو دوستش دارم....


خدا حافظ .............


بی تو بابا به خدا مادر و من دق بکنیم - تا به کِی در غم هجران تو هق‌هق بکنیم

می‌شود باز تو در خانۀِ ما پا بنهی - می‌شود باز مرا در بغلت جا بدهی

می‌شود باز کشی دست نوازش به سرم - اشک خونین تو کنی پاک ز چشمان ترم

دل من تنگ برای بغلت شد بابا - وعدۀِ آمدنت از چه غلط شد بابا

گفته بودی سحری باز تو پس می‌آیی - مانده‌ام منتظرت بر گُذرِ تنهایی‌


عکس/ وداع تکان دهنده فرزند شهید «مدافع حرم»

کاریکاتور/ بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیا!!!


آمریکا در عین حالی که بزرگ‌ترین مدعی حقوق بشر است، بزرگ‌ترین ناقض آن نیز هست و این بدین معنی است که حقوق بشر آمریکایی، بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیای ماست.


کاریکاتور/ بزرگ‌ترین دروغ و فریب دنیا!!!

ساختمان پلاسکو تهران آتش گرفت+عکس

 ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
پلاسکو 3

ساختمان پلاسکو تهران واقع در خیابان جمهوری از ساعتی پیش دچار حریق شد.

چادر دوست داشتنیه من...


 سیاهی اش،

بلندی اش،گرمایش...

آرامش محض است.

مشکی بودنش،آبی ترین آسمان من است

همین که دارمــش،لذت دارد....

زینتم را میگویم:

چـــــــادر❤️

ترس انسان از قدرت‌گرفتن روبات‌ها

افزایش روزافزون روبات‌ها در زندگی روزمره ما نیازمند وضع قوانین فوری بوده و پارلمان اروپا را بر آن داشته تا قوانینی مانند تعبیه کلید قطع اضطراری روی آنها را به تصویب برسانند.

به گزارش ایسنا، چندی  پیش مدی دلواکس یک مقام از لوکزامبورگ، هشدار داد که اروپا منفعلانه ایستاده و افزایش قدرتمندانه روبات‌ها را که رشد آنها حتی از ماشین‌های بدون راننده نیز بیشتر بوده تماشا می‌کند.

او در این رابطه طرح پیشنهادی را در پارلمان اروپا مطرح کرد که روز پنجشنبه به تصویب رسید.

دلواکس اظهار کرد که این روبات‌ها هستند که باید در خدمت انسانها باشند و برای حصول اطمینان از این امر ما به یک فوریت برای ایجاد یک چارچوب قانونی قوی نیازمندیم.

طرح پیشنهادی مطرح شده از جانب دلواکس درخواست یک منشور جدید در زمینه روباتیک بود که مهندسان را درباره چگونگی طراحی ماشین آلات اخلاق‌مدار و امن راهنمایی می‌کند.

به عنوان مثال، طراحان باید روی تمامی روباتها کلید قطع اضطراری نصب کنند به طوری که بتوان روبات را در شرایط اضطراری غیرفعال کرد. همچنین باید از برنامه‌ریزی مجدد روباتها در صورت کار‌نکردن نرم‌افزارشان اطمینان حاصل کنند.

در این طرح پیشنهادی آمده است که طراحان، تولید‌کنندگان و اپراتورهای روبات‌ها به طور کلی باید از "قوانین روباتیک" آیزاک آسیموف تبعیت کنند. آیزاک آسیموف (Исаак Юдович Озимов)، دکترای بیوشیمی و نویسنده آمریکایی روسی‌تبار گونه‌های علمی، علمی–تخیلی، خیال‌پردازی و وحشت بود. قوانین آسیموف تصریح می‌کند که یک روبات هرگز نباید به یک انسان آسیب برساند و یا او را بکشد. روبات همیشه باید از دستورات خالق خود تبعیت کند. روبات‌ها همواره باید از خود محافظت کنند مگر اینکه این کار سبب آسیب به انسان شود.

همه‌چیز درباره نوکیای اندرویدی


پس از منتظر گذاشتن یک ساله علاقه‌مندان عرصه تکنولوژی و اسمارت‌فون‌ها، شرکت نوکیا بالاخره تاریخ عرضه اولین گوشی اندرویدی خود را اعلام کرد. این اسمارت‌فون جدید نوکیا که "نوکیا 6" نام دارد، طبق اخبار منتشر شده از شرکت "HMD Global" شرکت مستقل فنلاندی که وظیفه تولید اسمارت‌فون‌های نوکیا را بر عهده دارد، در ابتدای سال 2017 آماده عرضه در بازار چین خواهد بود. بازار گسترده چین که با 552 میلیون کاربر اسمارت‌فون به  عنوان بزرگترین بازار دنیا شناخته شده و البته در گذشته دراختیار نوکیا بوده، اولین مقصد اسمارت‌فون‌های شرکت نوکیا خواهد بود. نوکیا 6 به عنوان اولین محصول اندرویدی این شرکت، رونمایی خیلی پر سروصدایی نداشت. در اصل، به جز اعلام خبر رونمایی از این محصول در وب‌سایت شرکت "HMD Global" و یک وب‌سایت معرفی محصولات در شرکت چین، صدایی از شرکت نوکیا هنگام رونمایی از این محصول به گوشمان نرسید. حتی زمانی که طرفداران نوکیا در سراسر دنیا به وجد آمده بودند، باز هم صفحات رسانه‌های اجتماعی این شرکت در سکوت کامل به سر می‌بردند! 
ادامه مطلب ...

ساعت‌های هوشمند وقوع بیماری را هشدار می‌دهند


بسیاری از افراد سعی دارند که همواره از وضع سلامت خود اگاه باشند و دائما مراقب علایمی هستند که ممکن است منجر به بروز بیماری شود. اما چه کسی وطیفه نظارت بر ضربان قلب، دمای بدن ودیگر علائم جسمانی این افراد را می‌تواند بر عهده بگیرد؟ احتمالا هیچکس، مگر اینکه ساعت‌های هوشمند زحمت آن را به عهده بگیرند.

تیمی از محققان به رهبری "Michael Synder" از دانشگاه استنفورد، نتایج تحقیقات بلندمدت خود را درباره دستبندهای هوشمند که می‌توانند بیماری‌ها را تشخیص و فرد را تحت مراقبت قرار دهند، منتشر کردند.

42 داوطلب در یک آزمایش 2ساله شرکت کردند و در طول این مدت سنجش‌های گسترده‌ای مرتبط با فعالیت‌های دنیای واقعی از جمله مسافرت، مشکلات خواب و بیماری آنها انجام گرفت. یافته اصلی آنها این بود که اگر ساعت‌های هوشمند وظیفه خود را با دقت انجام دهند، می‌توانند برای نظارت بر سلامت عمومی افراد بسیار کاربردی و مؤثر باشند.

برای مثال، در طول سفر هوایی، ساعت‌های هوشمند سطح اکسیژن خون را پایین نشان می‌دهند که منجر به خستگی فرد می‌شود. همچنین از طریق این ساعت‌ها مبدأ بیماری لایم نیز قابل ردیابی است و حتی حساسیت افراد به انسولین با استفاده ازسنجش‌های فیزیولوژیکی نیز کاملا مشخص و واضح است.

شاید خودتان زمانی را که قرار است بیمار شوید متوجه شوید، اما این ساعت‌های هوشمند می‌توانند ساعت‌ها یا روزها قبل از اینکه شخصا متوجه علائم بیماری بشوید، به شما هشدار دهند.

البته این ساعت‌ها مستقیما بیماری شما را تشخیص نمی‌دهند اما زمانی که علایم شما از حالت عادی خارج شوند به شما هشدار خواهند داد.

تیم تحقیقاتی در تلاش است تا الگوریتمی طراحی کند که بتوان به تشخیص‌های این ساعت‌های هوشمند اعتماد کرد.

محققان در گزارشی که در وب‌سایت "PLOS Biology" منتشر کرده‌اند، آورده‌اند: «به طور کلی، نتایج حاکی از این است که این حسگرهای زیستی قابل حمل، اطلاعات کاربردی را برای نظارت بر فعالیت‌ها و فیزیولوژی بدن مهیا می‌کنند و احتمالا در مدیریت سلامت و دسترسی به سلامت بهداشتی برای افرادی که به‌سبب  موقعیت جغرافیایی یا موقعیت مالی و اجتماعی دارای محدودیت درمانی هستند، نقش مهمی را ایفا خواهند کرد».

فرایند حیا زدایی از جامعه ما

حیا واژه درحال فراموشی


افسران - حیا واژه درحال فراموشی


#بسم_رب_المهدی 
.
.
.
۸ سال جنگیدند ... باتوپ ... تانک ... نارنجک...
.
دیدند شیعیان ایرانی قوی تراز این حرفان .
.
اومدن جنگی راه انداختند ارزان به نفع خودشون . اما #گران به نفع ما .
.
نامش #نرم است... 
.
"آرام .. بی سروصدا .. و #جذاب " 
.
خیلی ها را به #دام خودشان انداختند .
.
اما #مذهبی_ها را نه 
.
با خودشان گفتند تنها راه شکست بچه #حزب_اللهی_ها این است که #همرنگشان بشویم. 
#عقایدشان رو قبول کنیم .
.
آنگاه در قالب #مذهبی و #اسلام ; #گناه کردن را یادشان دهیم .
.
#حضرت_آقا کارشان را نام نهادن:" #اسلام_آمریکایی "
.
.
 آمدند .. بدون ذره ای شک در دل بچه مذهبی ها ، یادشان دادن که چگونه با ابزار #دینشان ، راحت #گناه کنن .
.
به دختران #زینت و #خودنمایی را در قالب #چادر یادشان دادن.
.
به پسران #لاتی_گری را درقالب #ریش و #چفیه یادشان دادن .
.
آن زمان #ارزش_چادر را خیلی ها میدانستند .
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته #ارزش_چادر را به زیرسوال برده اند .
.
آن زمان #ارزش_چفیه را درک میکردند.
.
اما الان #عده_ای دانسته یا ندانسته وجه #چفیه را سیاه کرده اند .
.
.
#برادرم ! در مقابل نامحرم ; همچون #ابراهیم_هادی و#عباس_لشکری باش .
.
.
#خواهرم ! در مقابل توطئه های #دشمن ; همچون #ناهید_فاتحی و#فوزیه_شیردل باش .

برجام روسیاه مانده به عبرت»

آقای روحانی در زندگی اش در رده های بالای نظام، عهده دار مسئولیت های بزرگ بوده و بیشتر از هر کسی می داند دشمنی آمریکائیان را با ایران پایانی نیست، ولی ایشان مدتهاست که تن به سازش با ظلمِ آمریکا را داده، ولی جرات بازگو کردنش را ندارد.

چرا که در باور دشمنی آمریکائیان با ایران، اگر هیچ سانتریفوژی در ایران نچرخد و تمام پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز کنند و ببرند، ایران همه موشک هایش را به آنها بدهد، ایران دست از حمایت حزب الله لبنان و حماس و فلسطین و سوریه و مظلومین جهان دست بردارد، حتی اگر ایران رژیم اسرائیل را به رسمیت بشناسد، حتی اگر جمهوری اسلامی سقوط کند و دیگر اسمی از انقلاب اسلامی در دنیا نباشد، و یک نظام سر سپرده همچون رژیم خائن پهلوی در ایران سر کار بیاید که زیر نفوذ آمریکا باشد، باز هم دشمنی آمریکا با ایران تمام نخواهد شد، چرا که تازه بر می گردند به زمان شاه، و این یعنی اینکه در مردم ایران یک ظرفیت عظیم برای نابودی سلطه گران و حمایت از مستضعفان جهان وجود دارد، که اگر می خواست این ظرفیت از بین برود، در این سی و هفت سالی که ظالمانه ترین جنایات، تحریم ها و قساوت ها را که در حق مردم ایران انجام دادند باید این ظرفیت از بین می رفت.

این ظرفیت عظیم، برای آمریکای چپاولگر، یک خطر امنیتی و برای اسرائیل غاصب، یک خطر موجودیتی محسوب می شود، و چون امنیت اسرائیل، اولویت اصلی آمریکاست، در نظر آنها هیچی فاجعه ای بدتر از برگشت ایران به دوران قبل از تحریم ها نیست.

آمریکا تنها سلاح اش علیه ایران همین تحریم هاست، و در نظر آنها ارزشش خیلی بیشتر از همه دشمنی ها و اقدامات جنایت کارانه شان است که تا به حال علیه مردم مظلوم ایران مرتکب شدند.

فقط دو کشور ارزش این تحریم ها را می دانند، اول خود آمریکائیان هستند که بخواهند آن را از دست بدهند، و دوم ایران، که می خواهد آن را به دست بیاورد.

برای آمریکائیان ماندن تحریمها و اضافه کردن تحریم ها، راهی قدیمی بود برای رسیدن به یک هدف جدید، ولی برای دولت آقای روحانی، امتیاز دادن به آنها به امید برداشتن تحریم ها، راهی جدیدی بود برای یک هدف قدیمی.

برای آمریکائیان تحریم ها هدف نبودند، یک ابزار بودند برای رسیدن به هدف ، ولی برای دولت آقای روحانی، لبخندها ابزار بودند برای هدفی که قیام کربلا را درس مذاکره می دانست.


مذاکره کنندگان در توافق برجام بیشتر عوام فریبی کردند


سیاست آمریکائیان در مذاکرات طوری است، که پیوسته از ایرانیان چیزهائی بخواهند که ایران نتواند به آنها بدهد، هر چیزی هم که ایران به آنها بدهد، محال است آنها راضی شوند، این تاکتیکِ راهبردی آنها در مذاکرات است.

انگلیس همیشه منبع تهدید، فساد و نکبت برای غرب آسیا بوده است

دیدار مسئولان نظام، مهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و سفرای کشورهای اسلامی


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار مسئولان نظام، میهمانان سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم تأکید کردند: امروز دو اراده در منطقه در تعارض با یکدیگر قرار گرفته است، «اراده وحدت» و «اراده تفرقه»، و در این اوضاع حساس، «تکیه بر قرآن و تعالیم الهی پیامبر اعظم(ص)»، به‌عنوان داروی وحدت‌بخش، راه حل محنتهای دنیای اسلام است.
رهبر انقلاب اسلامی با تبریک میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت محمد بن عبدالله(ص) و ولادت با سعادت امام جعفر صادق(ع) افزودند: اهمیت وجود مقدس پیامبر اسلام به حدی است که پروردگار کریم در قرآن مجید به خاطر دادن این نعمت بی بدیل، بر بشریت منت می‌گذارد.
حضرت آیت الله خامنه ای با استناد به تعبیر قرآنی «رحمةً ‌للعالمین»، تعالیم پیامبر اعظم را راهی برای نجات همه بشریت خواندند و افزودند: دشمنان بشریت و صاحبان زر و زور با این تعالیم سعادت‌بخش مخالفند و به همین علت خداوند به پیامبر(ص) دستور می دهد ضمن خودداری از پیروی و سازش با کفار و منافقین، با آنان جهاد کن و بر آنان سخت بگیر.  ادامه مطلب ...

روز نهم دى یک پرچم است، یک معیار است»

تردیدی نیست یوم‌الله نهم دی ماه در سال 1388 روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است، نهم دی حماسه ای بود که در تاریخ ایران آفریده شد، جهانی را در حیرت فرو برد و در همان روز کمر فتنه را شکست، سران فتنه و یارانشان بعد از نهم دی ماه، تمام قوای خود را جمع کردند و از طریق ده ها سایت خبری و اینترنتی داخلی و خارجی فراخوان های بسیاری سر دادند، و دست به دامان رادیوها و شبکه های فارسی، عبری و عربی زبان شدند، تا دوباره عده ای را گول بزنند و به خیابان بکشانند،، اما مردم ایران دوباره و صد باره، به ندای آنان لبیک نگفتند، مردم به خیابان ها نیامدند و آنان را در باورهای کور و خجالت های ابدی خودشان تنها گذاشتند.

روز نهم دى یک پرچم است، یک معیار است، نقطه عطفی در روند تکامل انقلاب اسلامی است، نقطه پایانی بر سهمگین ترین و پیچیده ترین جنگ نرم نظام سلطه و ایادی داخلی آنان، علیه موجودیت و ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران بود، ملت ایران هرگز زخمهای فتنه88 را فراموش نخواهد کرد، مردم ایران با اطاعت کامل از ولی زمان خودشان، (رهبری که اولویت های هر مرحله از نبرد را به خوبی می شناسد) دیگر اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهند، تمام افرادی که با نظام و انقلاب زاویه داشتند از جریان فتنه حمایت کردند، عده ای متهم به حمایت از فتنه شدند، و برخی دیگر متهم به سکوت در فتنه شدند، عدم اعلام موضع از طرف همین خواص، خود تایید فتنه بود، این فتنه سازان و جریان انحرافی هنوز هم اقدامات آن سالهای خود را اشتباه نمی دانند، برای همین هم حاضر نیستند که اشتباه خود را بپذیرند و علنا اعتراف کنند که تقلبی در کار نبوده است، حتی یک بار هم واژه فتنه را به آشوبهای خیابانی سال88 اطلاق نمی کنند، ماموریت امروزه این افراد، حساسیت زدایی از فتنه سال88 است.


روز نهم دى نقطه عطفی در روند تکامل انقلاب اسلامی بود

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش:ارتش در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین ‌


فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران اسلامی بعنوان برترین قدرت نظامی منطقه و خاورمیانه شناخته می شود، گفت: امروز، ارتش در حفظ و اقتدار انقلاب و حراست از کیان اسلامی نقشی تعیین ‌کننده دارد.

امیر سرتیپ دوم کیومرث شریفی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید پادگان 03 شهید برخورداری شهرستان عجب شیر از انقلاب اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین وبی‌ نظیرترین انقلاب‌ ها در جهان نام برد و اضافه کرد: داشتن رهبری قوی و آگاه به امور زمان، حضور مردمی آگاه در صحنه و حضور ارتشی قوی و مردمی از ویژگی های اصلی و وجه تمایز انقلاب ایران نسبت به سایر انقلاب‌ هاست.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در منطقه می زند افزود: نیروهای مسلح ولایت مدار ایران اسلامی جان برکف و در صف اول دفاع از کشور هستند.
امیر سرتیپ دوم شریفی با بیان اینکه شهدای نیروهای مسلح در برابر استکبار و شیاطین، کشور را بیمه کرده افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک ارتش نمونه، مورد عنایت فرمانده معظم کل قوا بوده و باید قدردان این محبت الهی باشیم.
وی با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران 2میلیون و 500 هزار سرباز در مراکز آموزشی و پادگان های کشور تربیت کرده، افزود: با بررسی ارتش کشورهای جهان مشخص می ‌‍‌شود که مهم‌ ترین شاخصه ارتش جمهوری اسلامی ایران تدین آن است و به فرموده فرمانده معظم کل قوا، امروز ارتش ایران یک ارتش متدین بوده که یکی از نشانه‌ های آن تقدیم 48 هزار شهید به انقلاب و نظام است.
سرتیپ دوم شریفی گفت: امروز هم جوانان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران در صف مدافعان حرم قرار گرفته و در سایر عرصه ‌ها نیز همواره آماده دفاع از انقلاب و آرمان‌ های امام راحل و شهدا هستند.
وی همچنین بیان کرد: از دیگر شاخصه های ارتش جمهوری اسلامی ایران ولایتمداری است و امروز ارتش جان بر کف در رکاب رهبر معظم انقلاب آماده اجرای هرنوع مأموریت است.

افتادگی پوست را با این خوراکی ها برطرف کنید/ سبزیجات و میوه‌های قرمز؛


ه گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ یکی از دلایل اصلی بروز پیری و افتادگی پوست کاهش تولید کلاژن است. مولکول کلاژن در لایه درم پوست ساخته می شود و همزمان با افزایش سن میزان تولید آن کم شده و مشکلات پوستی را به همراه دارد. کلاژن عامل اصلی برای ایجاد خاصیت ارتجاعی پوست و محکم بودن آن است.
 
برای جلوگیری از کاهش تولید این ماده حیاتی بدن می توان از کرم های ضد چین و چروک استفاده کرد که باعث افزایش تولید کلاژن می شود. در کنار داروهای شیمیایی می توان از خوراکی های طبیعی نیز استفاده کرد و با قرار دادن آنها در رژیم غذایی باعث سلامت بدن و پوست صورت شد. 
ادامه مطلب ...

آغاز همه کارها به نام خدا

قال على (علیه السلام): 
«کُلُّ اَمْر ذى بال لَمْ یُذْکَرْ فیهِ اسْمُ اللهِ فَهُوَ اَبْتَرُ»; «هر کار داراى اهمیّتى که بدون یاد خدا آغاز گردد، به سرانجام نمى رسد» (1). 
 
شرح و تفسیر: 
یاد خداوند در تمام اعمال و گفتار انسان مؤثّر است و غفلت از آن نتیجه منفى دارد. بر این اساس در این روایت شریف توصیه به ذکر نام الله در هر کارى شده است و روشن است که منظور از بردن نام خدا و آغاز هر کارى به نام او، فقط گفتن بسم الله نیست، بلکه هدف این است که خداوند در تمام اعمال ما حضور داشته باشد، بدین جهت در این روایت، بر خلاف روایات مشابه، به جاى «لَمْ یُبْدَأْ»(2) جمله «لَمْ یُذْکَرْ» آمده است. که نه تنها در شروع کار، بلکه در ادامه کار هم ذکر الله لازم است. 
 
چگونه خدا را یاد کنیم؟ 
«ذکر الله» و به یاد خالق و آفریدگار جهان هستى بودن انواعى دارد، برترین آن این است که انسان بداند او وجودى است وابسته، که بدون تکیه بر خداوند، حتّى براى یک لحظه، نمى تواند به زندگى خود ادامه دهد. وابستگى ما انسان ها، بلکه تمام موجودات جهان هستى به خداوند متعال، مانند وابستگى نور چراغ ها به منبع انرژى است که در ابتدا و ادامه نیاز به آن منبع دارد. اگر انسان به این مرحله از یاد خدا برسد و از آن غفلت نکند، بدون شک متحوّل و دگرگون مى گردد و دیگر به هیچ کس جز خدا تکیه نمى کند و امکان ندارد که آلوده به گناه شود; زیرا چنین انسانى همواره خویش را در محضر خدا مى بیند و تمام نعمت ها و در یک جمله هستى اش را از ناحیه او مى داند و روشن است که چنین انسانى هرگز گرفتار معصیت نمى شود. گناهان در لحظه هایى رخ مى دهد که انسان از خدا غافل مى شود(3). انسانى که دائماً به یاد اوست گناه نخواهد کرد. 
ا--------------- 
1. بحار الانوار، جلد 73، صفحه 305 و جلد 89، صفحه 242. 
2. جامع الصغیر، جلد 2، صفحه 277، حدیث 6284. 
3. مباحث مختلف مربوط به غفلت; از جمله عوامل غفلت، عواقب شوم غفلت، نشانه هاى غفلت، راه هاى زدودن غفلت، غفلت مثبت و منفى و دیگر مباحث مربوطه را در کتاب اخلاق در قرآن، جلد دوم، صفحه 324 به بعد، مطالعه فرمایید.

عکس/ بلندترین برج دنیا در مه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این مطلب تصویری از فرو رفتن برج الخلیفه دبی(بلندترین برج دنیا) در مه را مشاهده میکنید.


عکس/ بلندترین برج دنیا در مه