پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

تاثیر دعا !

گویند: روزی یکی از انبیای الهی در گذر خود به مردی پیر و فرتوت برخورد که برای خود جایگاهی در بالای درختی کهن سال ساخته بود و در آن به عبادت خدا مشغول بود. سر سخن را با او باز کرد و در نهایت پرسید: حالا چرا اینجا زندگی می‌کنی؟

گفت : جوان که بودم در عالم رؤیا به من خبر دادند که بیش از 900 سال زندگی نخواهم کرد ، لذا حیفم آمد که این عمر کوتاه را به جای عبادت ، در راه ساختن خانه و کاشانه تلف کنم .

آن نبی گفت : اما به من خبر رسیده که زمانی خواهد رسید که در آن زمان مردمان بیش از 80  یا 90 سال عمر نخواهند کرد اما برای خود قصرها و برج‌ها می‌سازند.

او گفت : ای بابا، اگر عمر من 90 سال بود که آن را با یک سجده سپری می‌کردم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.