پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

مجوز وزارت ارشاد به کتاب‌های مسئله دار

مجوز وزارت ارشاد به کتاب‌های مسئله دار

اخیراً رمان های مسئله داری که در دولت قبل موفق به اخذ مجوز چاپ نشده بود، از سوی وزارت ارشاد دولت یازدهم بدون اعمال اصلاحیه مجوز چاپ گرفته است. این کتاب ها قرار است توسط «نشر چشمه» روانه بازار کتاب شود.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با روی کار آمدن دولت یازدهم تغییرات زیادی در وزارت ارشاد صورت گرفت که سمت و سوی این وزارت خانه را تغییر داد.

 

بعد از مجوز گرفتن بسیاری از آثار نویسندگان هجونویس و انتشارات حاشیه‌دار در وزرات ارشاد، برخی از نویسندگان به دنبال انتشار کتب خود برآمدند.

 

چندی پیش برخی رمان ها که در دولت قبل موفق به اخذ مجوز چاپ نشده بود، از سوی وزارت ارشاد دولت یازدهم بدون اعمال اصلاحیه مجوز چاپ گرفته است. این کتاب ها قرار است توسط «نشر چشمه» روانه بازار کتاب شود.

 

این رمان‌ها نیز مانند سایر رمان‌های منتشرشده توسط نشر چشمه، حاوی مطالب توهین‌آمیز و ضد دین است.

 

نشر چشمه پیش از این به خاطر انتشار داستان های خلاف موازین اخلاقی و با محتواهای جنسی لغو فعالیت شده بود که با حمایت های وزارت ارشاد در دولت یازدهم دوباره کار خود را شروع کرد.

 

نکته مهم در آثار نشر چشمه اعم از منتشرشده و منتشرنشده وجود توصیفات جنسی، ترویج روابط آزاد و غیراخلاقی میان زنان و مردان، تبلیغ و ترویج روابط نامشروع زنان متاهل و تبلیغ غرب‌گرایی با توجه ویژه به سبک زندگی غربی با توصیفات رنگارنگ از پوشش غیراسلامی زنان و دختران به چشم می‌خورد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.