پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

واکنش جامعه مدرسین به تروریست خوانده شدن حزب‌الله لبنان

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: هجمه‌های سیاسی، تبلیغاتی و نظامی علیه حزب الله هرگز پرچم مقاومت را بر زمین نخواهد گذاشت.

در بخشی از این اطلاعیه که به امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و در پی تروریست خوانده شدن حزب‌الله لبنان از سوی شورای همکاری خلیج فارس، صادر شده، آمده است:

اقدام نابخردانه و فتنه گرانه شورای همکاری خلیج فارس در معرفی حزب الله لبنان به عنوان گروه تروریستی‌، گامی دیگر از طرف جریانات ارتجاعی و متحجر و برخی کشور‌های عربی در مواجهه با جریان مقاومت و حمایت از تروریسم کور داعش و حرکت‌های تکفیری است.

دستان خون آلود آل سعود و حامیان داعش در پیوند‌ی آشکار با استکبار و صهیونیسم به دنبال فرافکنی از جنایات گسترده خود علیه مظلومان یمنی، فلسطینی، عراقی، سوری و لبنانی است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن اقدام شورای همکاری خلیج فارس و نیز خونریزی‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها در منطقه، حمایت خود را از حزب الله قهرمان به ویژه سید مجاهدان، سید حسن نصرالله اعلام می‌دارد و از خداوند متعال عزت و سربلندی رزمندگان مقاومت را خواستار است. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.