پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

همه ایرانی‌ها را باید اخراج کرد/ اعراب کالای ایرانی را تحریم کنند

«تا زمانی که ایران و حزب‌الله در امور کشورهای حاشیه خلیج [فارس] دخالت می‌کنند، اعراب دست‌بسته نخواهند نشست.»

ه گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، به نقل از روزنامه رای الیوم؛ «ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس دبی اعلام کرد از تمام ایرانی‌های که در دبی کار می‌کنند و فعایت اقتصادی دارند باید بخواهیم که امارات را طی سه سال آینده ترک کنند.

 

 

خلفان که چهره سیاسی نزدیک به «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی محسوب می شود، افزود: باید مجوز تجاری ایرانی ها لغو شود چرا که فرزندان ما به باز کردن مغازه‌های تجاری بیشتر از ایرانی‌ها نیاز دارند.

 


 
خلفان در ادامه مدعی شد: تا زمانی که ایران و حزب‌الله در امور کشورهای حاشیه خلیج [فارس] دخالت می‌کنند، اعراب دست‌بسته نخواهند نشست.
 
 
 
وی ضمن خواستار تحریم کالاهای ایرانی توسط کشورهای مذکور مدعی شد احترام ما به ایرانی ها زیاد است اما با کمال تاسف خیری در آنها نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
میهن بلاگ یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 06:45 http://goo.gl/eZqVZl

سلام
قبول داری هر وبلاگی باید بازدید کننده داشته باشه؟
پس کلیک کن!

سلام
من هم با نظر شما موافقم . خیلی ممنون

S...H...R یکشنبه 16 اسفند 1394 ساعت 00:41 http://maloosak.69.mu

ممنون از سایت خوبتون و آفرین به حوصلتون که کامنت مارو میخونید. میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی
8965

سلام
خواهش میکنم من هم از شما ممنونم که از وبلاگ من بازدید کردید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.