پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

کاندیداها از دخالت غیرتخصصی در عرصه نظامی خودداری کنند

سردار جزایری معاون ستاد کل

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: قادریم با هر متجاوز نامتقارن برخورد پشیمان‌کننده داشته باشیم و مراقبت شود نامزدها از دخالت غیرتخصصی در عرصه نظامی خودداری کنند.

  سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگویی پیرامون وضعیت جنگ و یا صلح میان ایران و آمریکا اظهار داشت: ما طی دهه جاری به لحاظ توان نظامی و دفاعی همواره در مرحله بازدارندگی فعال بوده‌ایم و به برکت حضور مردم آگاه و همیشه در صحنه و توانمندی و آمادگی روزافزون نیروهای مسلح سال‌هاست که کشورمان از دوره اقدام نظامی آمریکا عبور کرده است. 

 

هشدار وزیر دفاع درباره تجاوز کشورهای همسایه به سوریه

سردار دهقان

وزیر دفاع گفت: هرگونه اقدام تجاوز کارانه به کشور سوریه موجب تشدید بحران و توسعه دامنه جنگ و خونریزی وتداوم خشونت در منطقه خواهد شد.


وزیر دفاع اظهارات جهانگیری درباره "بودجه تقویت بنیه دفاعی" را رد کرد

سردار دهقان و جهانگیری


وزیر دفاع اعلام کرده که بودجه تقویت بنیه دفاعی "تا ۲.۵برابر دولت قبل" در این دولت افزایش یافته است. پیش از این جهانگیری در برنامه تبلیغاتی خود این بودجه را ۴برابر اعلام کرده بود.

  سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز گذشته طی سخنانی در آیین گرامیداشت روز جانباز در مصلای قدس قم، با بیان میزان دقیق بودجه تقویت بنیه دفاعی، اظهارات اسحاق جهانگیری را تلویحاً تکذیب کرده است.

امیر قطر نام "اردوغان" را برروی اسب خود گذاشت!


  به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، روسیا الیوم گزارش کرد، طبق اخبار منتشر شده، تمیم بن حمد آل ثانی ، امیر قطر و مالک مرکز جهانی اسب سواری "الشقب" که مرکزی شناخته شده در زمینه سرمایه گذاری‌ها برای خرید اسب و اسب سواری است، اسبی را به قیمت ۷۵۰ هزار پوند استرلینی معادل چهار میلیون لیره ترکیه در سال ۲۰۱۵ خرید، اما مساله قابل توجه این است که وی بر این اسب نام اردوغان را گذاشته است.

 
قرار است که این اسب برای نخستین بار و پس از آنکه به سه سالگی رسیده است، وارد میدان مسابقه بشود. این اسب با توجه بسیار و توسط گروهی از متخصصان در انگلیس آماده شده است.
 
امیر قطر نام

ایران درصدد تسلط بر کشورهای مسلمان است

محمد بن سلمان

جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی مدعی شده است ایران درصدد تسلط بر کشورهای مسلمان است.

وزیر دفاع سعودی در ادامه ادعاهای بی‌اساس خود، گفت: «منطق مقام‌های ایرانی در این سیاست، ایجاد زمینه‌ای مساعد برای ظهور مهدی منتظر است.»

پسر شاه سعودی همچنین اظهار داشت، از آنجا که هدف اصلی ایران، آسیب رساندن به عربستان است، امکان همگرایی تهران وجود ندارد.

جانشین ولیعهد سعودی تصریح کرد ریاض منتظر جنگ در درون عربستان نخواهد ماند و برای کشاندن نبرد به درون ایران تلاش می کند.

آمریکا نگران پیروزی نیروهای انقلابی و مذهبی در انتخابات ایران است

یک روزنامه‌ آلمانی می‌گوید احتمال برآمدن نیروهای مذهبی و انقلابی در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، آمریکا را به وحشت انداخته است.

دی‌ولت نوشت: پس از چند سال ممکن است نیروهای مذهبی دوباره به دولت بازگردند. این موضوع، آمریکا را به وحشت انداخته است. ابراهیم رئیسی نامزد ریاست‌جمهوری ایران در یک برنامه تلویزیونی خواستار مقابله جدی با آمریکا شده و گفت از مقابله با آمریکا ترسی ندارد. ما باید آمریکا را مجبور به عقب‌نشینی کنیم.


از نظر این طیف، دولت فعلی در توافق هسته‌ای منفعلانه عمل کرده است. این توافق، برنامه هسته‌ای ایران را کنترل و مهار کرده است.

مراسم تجلیل از جانبازان نداجا برگزار شد

مراسم تجلیل از جانبازان نداجا برگزار شد

  مراسم تجلیل از جانبازان نیروی دریایی ارتش پیش از ظهر روز دوشنبه 11 اردیبهشت باحضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

لازم به ذکر است در این مراسم از تعدادی از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس نداجا تقدیر به عمل آمد.

چه رازی پشت اختلاف سنی بالای زوج مشهور نهفته است؟ +تصاویر



اختلاف سنی بسیار زیاد این زوج سرشناس به سوژه جنجالی رسانه‌ها تبدیل شده است. 

ادامه مطلب ...

کمک نداجا به مردم محروم بندرعباس

مردم یاری

فرمانده منطقه یکم نداجا گفت: با هدف ارتقای سطح سلامت مردم در مناطق محروم و کم برخوردار، طرح مردم یاری برای کمک به قشر آسیب پذیر در روستای محروم نانگ و باغوی شهر بندرعباس اجرا شد.

عکس/ روستایی زیبا در ایتالیا

ریوماجیوره» یک روستای گردشگری و ساحلیست که در استان لا اسپتزیا ایتالیا قرار دارد.


منبع: Air Pano

دعوتنامه مسی برای بدل ایرانی خود

رضا پرستش

رضا پرستش پسری است ایرانی که شباهت زیادی به لیونل مسی دارد. تصویر او حتی در رسانه های اسپانیایی و آرژانتینی هم منتشر شده است. 

حالا خبرهای جالبی درباره بدل مسی به گوش می رسد. او ظرف روزهای آینده قرار است به اسپانیا سفر کند تا با مسی اصلی دیدار داشته باشد. 

پرستش ادعا کرده از طرف خود مسی دعوتنامه دریافت کرده است. بی شک دیدار مسی ایرانی با مسی واقعی، می تواند بسیار جالب باشد.


در آستانه‌ی روز کار و کارگر

افسران - در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار

انتخابات، امنیت ملی را تأمین میکند
حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین

رهبرانقلاب، امروز: عمده حرف بنده با مردم است. مردم عزیز ما باید بدانند که حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده است، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است؛ اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد بود.

رئیس‌جمهور اتریش: همه زنان باید روسری بپوشند

الکساندر فن در بیلن رئیس جمهوری اتریش

به نقل از واشنگتن پست، الکساندر فن در بیلن رئیس جمهوری اتریش با اشاره به اینکه زنان حق دارند روسری بپوشند پیشنهاد کرد که همه زنان باید برای مقابله با اسلام هراسی این کار را انجام دهند. 

وی که در مقر اتحادیه اروپا در وین و در حضور دانشجویان سخنرانی میکرد گفت: من معتقدم که زنان حق دارند هرگونه که دوست دارند لباس بپوشند و اگر اسلام هراسی همینگونه ادامه پیدا کند روزی میرسد که ما از همه زنان بخواهیم برای مقابله با اسلام هراسی همه روسری بپوشند.

حجاب اسلامی یکی از موضوعات بحث برانگیز در کشورهای اروپایی است. اظهارات رئیس جمهوری اتریش درحالی مطرح میشود که بعضی از این کشورها مخالف پوشیدن روسری و یا روبنده توسط زنان مسلمان هستند.

سربازی که دشمن را ۳ روز پشت سوسنگرد نگاه داشت

یادمان شهید محمدرضا سبحانی

نیروهای عراقی نمی‌دانستند که با یک نفر در حال نبرد هستند. بعدها نیروهای ما متوجه شدند که این شهید توانسته بود سه روز نیروهای رژیم بعث عراق را پشت شهر سوسنگرد عقب نگاه دارد.

کرملین به اسرائیل هشدار داد

پسکوف

خبرگزاری روسیا سگودنیا روز شنبه با اعلام هشدار پسکوف به رژیم صهیونیستی به نقل از سخنان وی، نوشت: بر لزوم احترام به حق حاکمیت سوریه تاکید می کنیم و معتقدیم از انجام هر اقدامی که منجر به افزایش تنش ها در منطقه می شود، باید خودداری کرد.

درخواست آمریکا برای آزادی دو جاسوس در ایران

مارک تونر

به نقل از «آسوشیتدپرس»، «مارک تونر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، روز پنجشنبه در حاشیه نشستی در وین بر سر اجرای توافق هسته‌ای ایران، اذعان کرد که دیپلمات‌های آمریکایی در یکی از نشست‌هایی که با همتایان ایرانی خود داشته‌اند درباره آزادی آمریکایی‌های زندانی در ایران گفت‌و‌گو کرده‌اند.

این نخستین بار از زمان ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» است که واشنگتن به طور علنی، گفت‌وگوی مستقیم با تهران را تایید می‌کند.

مارک تونر به بازداشت «سیامک نمازی» بازرگان ایرانی-آمریکایی اشاره کرد.

سیامک نمازی به جرم جاسوسی در ایران، در حال گذراندن 10 سال حبس خود است.

هویت ایمانی مانع از سلطه و دخالت دشمنان اسلام است


حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه) در دیدار اساتید، قاریان و حافظان برگزیده سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از ۸۳ کشور جهان، هویت اسلامی را مانع از دخالت و سلطه دشمنان خواندند و با اشاره به هدف جبهه کفر برای نابود کردن این هویت ایمانی خاطرنشان کردند: معارف قرآنی نجات‌بخش و سازنده زندگی مقتدرانه و عزتمندانه امت اسلامی است و باید به گفتمان رایج و روشن در جوامع اسلامی تبدیل شود. 
ادامه مطلب ...