پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

با تقویم جادویی آشنا شوید!


تقویم جادویی E-ink ، گجتی است که مانند تقویم‌های سنتی به دیوار آویزان می شود و به کاربران کمک می‌کند تا مانند گذشته اتفاقات روزانه خود را مدیریت کنند. ظاهر این تقویم درست مانند تقویم‌های کاغذی دیواری است اما در  حقیقت، یک صفحه نمایش است که علاوه بر داشتن طراحی مدرن، کارایی‌های یک تقویم را نیز دارد.

درست مانند تکنولوژی مشابه در کتابخوان کیندل آمازون، تقویم جادویی نیز به تقویم اکانت گوگل کاربر اتصال پیدا کرده و تمام اطلاعات مربوط را روی صفحه نمایش کم مصرف خود نشان می‌دهد. این تقویم توسط طراح ژاپنی، Kosho Tsuboi طراحی شده است و بخشی از پروژه Google Android’s Experiments Program است. این پروژه گوگل، از مهندسان وطراحان می‌خواهد تا با تولید محصولات جذاب، مردم را به استفاده بیشتر از تکنولوژی تشویق کنند که تقویمم  جادویی نمونه موفق و عالی از یکی از طرح‌های این پروژه است. این محصول در عین سادگی و کارایی، به کاربران کمک می‌کند تا کارهای روزمره خود را مدیریت کنند.

ویدیو زیر کاربرد تقویم جادویی را نشان می‌دهد و از آنجاییکه برنامه روزانه هر فردی با رنگ متفاوتی در پایین این تقویم نمایش داده می‌شود، تمام افراد خانواده می‌توانند از همین طریق  از برنامه‌های یکدیگر مطلع شوند. 

کار با این تقویم بسیار ساده است. کاربر اطلاعات روزانه خود را از طریق گوشی هوشمند و یا نسخه دسکتاپ وارد برنامه تقویم خود می‌کند و تا زمانی که دستگاه با این تقویم جادویی سینک باشد، تمام اطلاعات وارد شده بلافاصله در این گجت قابل مشاهده خواهد بود.

صفحه نمایش این تقویم کاملا نا محسوس تعبیه شده و این وسیله به راحتی روی دیوار متصل می شود و برای افرادی که دوست دارند در شلوغی‌های روزمره علاوه بر بهره بردن از آخرین تکنولوژی‌های دنیا، اصالت ابزارهای قدیمی را نیز حفظ کنند، می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز و کاربردی باشد.

این تقویم جادویی در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارد و سازندگان آن مشغول بررسی تعدادی از پیچیدگی‌های فنی آن هستند و به زودی معرفی خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.