پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

با این ماده غذایی شب‌ها مثل یک کودک آرام بخوابید





با مصرف برخی مواد طبیعی و گیاهی به مشکل کم خوابی خود پایان دهید. 

 

با این ماده غذایی شب ها مثل یک کودک آرام بخوابیددانه‌های کنجد حاوی مواد چربی، آنتی اکسیدان‌ها، روغن کنجد، مواد پروتئینی، اسید آمینه، سلولز، مواد معدنی و کلسیم است و بدین ترتیب دانه‌های کنجد بسیار مغذی بوده و حاوی مقدار زیادی انرژی هستند. 
 
کنجد در درمان بی خوابی موثر بوده، خاصیت ضد ورم مفاصل و رماتیسم و همچنین خاصیت ضد سرطانی دارد و همچنین خواص ضد قارچ و ضد باکتری از دیگر اثرات آن به شمار می‌رود.  
 
روغن کنجد در جلوگیری از فساد دندان نیز کاربرد دارد، همچنین در درمان التهاب و تورم لثه مفید است. برگ های کنجد سرشار از مواد لعابی هستند و در گذشته با دیگر گیاهان برای درمان اسهال خونی و وبا به کار برده می شد. 

کنجد معدن مواد معدنی قابل جذب است و دارای منیزیم، کلسیم ، آهن ، سیلیس ، آلومینیوم ، کروم ، مس ، نیکل ، سدیم و چندین فلز و شبه فلز دیگر و همچنین سرشار از ویتامین‌ B می‌باشد.

گفتنی است؛ آرد کنجد سرشار از اسید آمینه بوده و 3 برابر شیر کلسیم دارد، آرد کنجد یا کنجد به خوبی در سالادها، خوراک های مرغ یا گوشت و سبزیجات پخته شده به کار رفته و همچنین در معطر ساختن پنیر ، سالادهای تخم مرغ ، سس هایی که اساس آن کره یا نان معطر هست کاربرد دارد. 
کنجد تقریبا بیشتر مواد مورد نیاز ساختمان بدن را داراست؛ لذا یک غذای قیمتی و پر ارزش برای انسان به شمارمی‌رود و دارای خواص گوشت است ولی ضرر آن را ندارد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.