پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

قابلیت‌های جدید Google Home را هوشمندتر می‌کند


یک دستیار هوشمند  اگر به حال خود رها شود، چندان هوشمند باقی نمی‌ماند مخصوصا اگر قرار باشد این دستیار هوشمند، در انجام کارهای خانه کمکتان کند. به همین دلیل برای اینکه یک محصول هوشمند مانند Google Home، کاربردی باقی بماند، می‌بایست تا حد ممکن به ابزارها و سرویس‌های هوشمند مختلف متصل شود.  

سال گذشته، شرکت گوگل اعلام کرد که محصولات شرکت‌هایی همچون Nest، Philips Hue و Samsung SmartThings ، قادر هستند به  Google Home متصل شوند  و از طریق آنها می‌توانید دما، نور و کلیدهای برق خانه را کنترل کنید. گوگل حالا برای دو محصول خود Google Home  و Google Pixel  قابلیت اتصال به محصولات هوشمند شرکت Honeywell و Belkin’s Wemo  را نیز اضافه کرده است.

پلت فرم Belkin’s Wemo عملکرد جالبی دارد، به جای خریدن تک تک وسایل هوشمند، از طریق این محصول می‌توانید وسایل عادی خود را هوشمند کنید. گرچه در عمل، این محصول محدودیت‌هایی دارد اما برای زمانی که می‌خواهید مثلا توستر خود را سریعا هوشمند کنید، با کلیدهای Wemo این کار به راحتی امکان پذیر است.

Honeywell نیز نام شناخته شده‌ای در صنعت تولید کلیدهای برق هوشمند است و از این به بعد با تلفیق تکنولوژیِ این محصول و دستیار هوشمند گوگل می‌توانید به راحتی دمای نقاط مختلف خانه و یا روشنایی منزل را کنترل کنید.

البته در حالیکه می‌توانید محصولات این دو شرکت را از طریق Google Home و یا گوشی هوشمند Pixel به طور مستقیم کنترل کنید، با پلت فرم  IFTTT نیز می‌توانید سرویس‌های مختلفی را به شیوه‌ای جدید با هم تلفیق کنید. با تکنولوژی IFTTT قادر خواهید بود دستورات صوتی دلبخواه برای دستیار گوگل خود طراحی کنید. مثلا به جای اینکه دستور " گوگل، چراغ‌های حال را روشن کن" می‌توانید از دستور صوتی " گوگل! من خانه هستم" استفاده کنید.

کنترل خانه با تکنولوژی Google Home بسیار ساده است و بر خلاف بسیاری از دیگر پلت فرم‌ها، نیازی به دانلود هیچ برنامه‌ای نیست. فقط باید آن را راه اندازی کنید و دیگر وسایل هوشمند را به آن متصل کنید. شرکت گوگل همچنین قول داده است که به زودی دیگر ابزارهای هوشمند کنترل خانه از جمله Home Control  را نیز معرفی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.