پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....
پرشین نیوز 2

پرشین نیوز 2

کلکسیون اخبار روز سیاسی ، نظامی ، فرهنگی ، فناوری اطلاعات و ....

آلبرایت: حاضرم به عنوان یک مسلمان ثبت نام کنم


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، آلبرایت اعلام کرد برای اعلام همبستگی با مسلمانان حاضر است به عنوان یک مسلمان ثبت نام کند.

مادلین آلبرایت، وزیر خارجه سابق آمریکا  در توئیتی نوشت: من یک کاتولیک به دنیا آمده و بزرگ شدم پیرو کلیسای اسقفی  شدم و بعدها فهمیدم که خانواده‌ام یهودی بودند. اما اکنون حاضرم به عنوان یک مسلمان و به نشانه همبستگی با آنان ثبت نام کنم. آمریکا باید برای همه مردم با هر دین و پیشینه‌ای باز باشد.

ترامپ در دوران رقابت‌های انتخاباتی خود گفته بود که ممنوعیت ورود مسلمانان را به خاک آمریکا اجرا می‌کند و مسلمانان آمریکا باید در پایگاه‌های داده‌ای نام خود را ثبت کنند.
 
توئیت آلبرایت به دنبال اخباری از دستور ترامپ برای اعمال محدودیت علیه مهاجران بخصوص ممنوعیت ورود مهاجران از  هفت کشورهای مسلمان نوشته شده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.